fredag 4. mars 2011

NIB utfordring: Kjøkken

Vi valgte en delvis åpen kjøkkenløsning. Halv-veggen skjuler det som måtte være av rot på kjøkkenet, samtidig som the chef kan delta aktivt i det sosiale lag. Kjøkkenet har derfor blitt det naturlige samlignspunkt. Akkurat slik vi ønsket det ;-)


Foran kjøkkenet har vi to hjemmelagde daybeds og to safari stoler. De lave møblene skaper en deilig lounge følelse.


Kjøkkenet er fra JKE Design (dansk) og har enkle rene linjer, og glir fint inn i det åpne landskapet. Benkeplaten er mattslipt granitt.


Tapeten fra Elitis rammer inn og definerer spiseområdet. - Jeg bare digger mosaikkstrukturen og effekten tapeten har på rommet som helhet.


post signature

21 kommentarer:

Nin sa...

Lekkert..Love it..
Skal inn og stemme! ;) Vårt er ikke i nærheten av bloggbart ennå,men det er neste prosjekt å listen!Lykke til med å feire den ettårige verdensborgeren i helgen.Fredda`s klem fra Bergen..

Anette sa...

Kjempefint! Likte spesielt godt dagsengene og tapeten. Jeg har også lyst på nytt og moderne kjøkken...

Maya: sa...

Digger kjøkkenet ditt! Så det i rom123 da det var der og, lovely:)Plutselig fikk jeg en ny favoritt å stemme på tror jeg;)

Maya

Line sa...

Nydelig, balansert og delikat!


Lykke til :o)

sandra sa...

Du er en sikker vinner!! Helt fantastisk kjøkken!!!

Hannemor sa...

Utruleg lekkert kjøken!! Enkelt og samtidig spanande!
Eg har trua på at du får ein premie!

Lukke til!

bo-dilla sa...

Kjempekult og annerledes kjk. Lykke til du også.
Klem Bodil

Jeanette sa...

Så lekkert kjøkken og spisekrok! :)

Hegeslilleboble sa...

Så stilig kjøkken dere har, likte veldig godt spiseplassen med tapetveggen!

Hasigamas mamma sa...

Nydelig, nydelig, nydelig! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fulgt denne bloggen din... ja, ja... nå gjør jeg det i alle fall :)
Teppet under bordet var HEEEEELT utrolig lekkert!!!! Kan jeg spør hvor du har kjøpt det?
Lykke til! Elsker alt!
Og god helg!
Klem
Lise

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Lekert er det :)
klemklem

Blandet loft sa...

wow, sykt kult!

HUSET PÅ HØYDEN sa...

Kjemp stii krok på kjøkknet.digger tapeten! Klem HUSET PÅ HØYDEN, Vilde

Hanne sa...

Nydelig kjøkken! Husker det godt fra Rom123. Misunner spisekroken deres. Masse lykke til!

Theamor sa...

så smart løsning dere har! Likte veldig godt spisegruppen også:)

Anemone sa...

Kjempefint kjøkken! Spesielt spiseområdet ble jeg betatt av...

Jennys fire vegger sa...

Utrolig lekkert kjøkken, jeg husker det godt fra magasinet! :-D De hjemmelagde daybeds`ene er bare råstilige, det samme med tapeten og krakken ved spiseplassen.

Lykke til i utfordringen!

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

designhund sa...

nå har jeg stemt på det fineste kjøkkenet!
lykke til!

Maleriet fargehandel sa...

Så anderledes og fantastisk!

Du har min stemme :D

Mvh Heidi

Monicas Univers sa...

Utrolig lekkert kjøkken. Digger tapeten over spiseplassen. Den interiør-reportasjen i Rom 123 har satt spor i meg. Du har inspirert meg til å digge gult i interiøret! Så pikerommet i "ny-huset" vårt blir en salig blanding av lys-lysrosa, mint og nettopp GULT! :)

Solana @ Solo Thais sa...

I love the sleek modern cabinets and wallpaper accent wall. Such a beautiful kitchen!
~Solana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...