mandag 28. mars 2011

Sofaløsning for stuen

Jeg har sett for meg at den nye stuen vår på 57 kvm ville bli mitt problem rom nr. 1 (det er jo alltid ett rom som byr på ekstra utfordringer, når det gjelder innredning ;-), men nå tror jeg at jeg har løsningen. Takket være Gro Sævik fra X-PO Design.

Jeg vil komme tilbake med fullstendig plan (jobber med en scrappbook som tar for seg rom for rom ;-), men her er først og fremst en snik titt på et av elementene som skal inn:


Liggesofa (denne fra Slettvoll).


Planen er å enten gå for en liggesofa eller to sjeselonger, som kan settes sammen som en kvadratisk sofa foran TV og peis. 

Image 1-3
Endelig skal jeg få en skikkelig TV-/peis-/kosekrok, hvor det er 100% komfor i fokus. Antagelig blir det to sjeselonger, da disse byr på større fleksibilitet og kan "formes" etter behov.

Jeg ser for meg hele familien samlet. Mine små kommer i alle fall til å digge det.
Image
Vi skal også ha en sittegruppe i stuen med utsikt til hage. Søket etter den optimale sofaen har startet og jeg likte sofaen over. Den heter Largo og kommer fra BoConsept. Sofaen består av 100% moduler og du kan forme den akkurat som du vil. Ganske genialt med tanke på at vi skal ha ekstra lange sofaer.

Hva synes DU om ideen?

post signature

2 kommentarer:

Nin sa...

I love it!!!Det kommer til å bli lekkert.lekkert!Vi endte opp med sofa med sjeselong fra Bolia,med plass til at alle kan ligge og slange seg selv i ferdig vokst versjon..Gleder meg til flere sneakpeacks fra scrapbooken!

Marita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...