lørdag 31. mars 2012

Peisen før og nå

Nå har det vært lite aktivitet her på siden, men det håper jeg å rette opp :) Det er stadig ting som skjer i huset og nå har endelig peisen fått sin ramme.

Du husker kanskje den midlertidige løsningen:


Nå er peisveggen malt i dempet sort og peisrammen fra England har virkelig oppgradert peiskroken:


Jeg kan ikke si annet enn at jeg digger-digger-digger den :)


Nå er det bare en ting som gjenstår før stuen er ferdig og det er tapetsering av tre vegger. Tapetet skal hentes på mandag og jeg gleder meg til å vise dere resultatet. Det blir ganske glam :)

Med ønsker om en super påske!

post signature

7 kommentarer:

Mona sa...

Jippiiiiiii! Der var du jo!
Nå ble jeg kjempeglad!
Fantastisk peis! Glamour and drama, I love! Tapeter blir gøy vettu, får ikke nok av det ;)

Ha ein knakande flott helg!

Stor klem fra Mona

designhund sa...

så fint å se litt fra det nye hjemmet ditt igjen!
er målløs igjen jeg - jeg digger-digger også den!!!!
klem og kos dere i påsken:)

Maskinistfrua sa...

Utrolig kult!! Og endelig var du på bloggen igjen. Digger stilen din så! Jeg så noe på finn.no her om dagen, som var sååå deg, tror jeg:) hehe gleder meg til å se resten av kåken. God påske

Anonym sa...

Hei! Kom over bloggen din ved en tilfeldighet. La meg først få si for et råstilig hjem du har,- gratulerer masse selv om det har gått noen mnd siden unnflyttingen. De siste årene har jeg lett etter høy skuffseksjon a la den du har stående til høyre i bildet. For det er vel i stål? Er det mulig å få vite hvor det er kjøpt? Setter pris på veiledning der. Lykke til videre med å få de siste bitene på plass i huset!
Mvh Sara

Anonym sa...

I think that you'd probably do well in a consulting role where you are helping companies who want to improve in the area of creating passionate users (products and websites). Your knowledge of the field is shown well by your blogging, and maybe getting out in front of people will give you more of a reason to stay passionate about this subject area (if not the blog itself).

Lekenhverdag.com sa...

Tusen tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Det er så hyggelig å høre fra dere også :)

Angående skapene, så er dette gamle franske industriskap. Jeg kjøpte de på Purpur på Grunerløkka, som dessverre er lagt ned, men jeg vet det finnes reproduksjoner. Hvis ikke jeg tar helt feil, så var det noen som nevnte Kremmerhuset. Sjekk med dem. Ellers så skal jeg si i fra om jeg kommer over noe.

Klem fra Carina :)

Nin sa...

Endelig! Der er du jo! Savnet deg!! Kjekt å se du er tilbake i bloggemodus,peisveggen ble LEKKER!
Grattis! Lekestuen på Leken hverdag var jo genial,farger som roper våår..Deilig! Ha en nydelig uke søte du!Gleder meg til å besøk deg i blogglandia etter gammelt!

God STOR klem tilbake!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...