søndag 8. april 2012

Et lite vårprosjekt

Våren er her og det er på tide å gjøre noe med uteområdet. Første prosjekt er snart i boks:


Et lite lekehus i høyden med sandkasse i 1. etasje ... til sommeren skal jeg bygge et større lekehus, men jeg klarte ikke å vente :)


Fasaden ble først malt lilla, men jeg endte opp med "tangerine tango". - En rød/oransje farge.  Døren ++ har fått fargen Kelly green. Sammen er disse fargeklattene bare et stort kikk. Digger det! :)

Det som gjenstår nå er dekoreringen. Ytterveggene vil bli dekorert med røde kirsebærgrener og fugler, litt sånn chinoi :D, og verandaen har fått gressmatte med nesten levende dyr:


De er i hvert fall høyst levende for de små. 

Nå skal det dekoreres innvendig, og jeg vurderer polkadotter på vegger og tak og stripete gulv. Drømmende skal det i alle fall bli :)

Ha en fortsatt fin-fin påskedag!


post signature

6 kommentarer:

Kvinnse sa...

Aaaarrrhhh.. Fantastisk hus. Jeg vil også ha :0). Hvor er dette kjøpt? Kult asså.

Lekenhverdag.com sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lekenhverdag.com sa...

Takk takk. Huset er kjøpt på http://www.netthandelen.no/. Jeg vet ikke om de auksjoneres ut nå, men det kommer sikkert flere :)

Mona sa...

**Fantastisk**
I`m in looove, for et suuupert fargevalg!! Du gjør så kule valg Carina. Du er superflink!

Kjempeklem fra Mona

Kaia sa...

Hvor har du kjøpt de kaninene?

Lekenhverdag.com sa...

Hei, Kaia!

Kaninene er kjøpt på Nille. - Koster ikke stort og er supersøte :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...