torsdag 19. april 2012

Kan en vegg inspirere?

Endelig har jeg fått bokstavene mine på veggen. 


One song can spark a moment
One flower can wake the dream

One tree can start a forest
One bird can herald spring

One smile begins a friendship
One handclasp lifts a soul

One star can give direction 
One word can frame the goal

One voice can speak with wisdom
One heart can know whats true

One life can make a difference 
You see its up to you

Dette diktet har fulgt meg i mange år og gir en fin påminnelse om at det er opp til deg å gi livet det innholdet du ønsker. Det skal ikke så mye til for å ta et steg i riktig retning. 

Har du noen inspirasjonsord som følger deg?


post signature

8 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Åååå for noen nydelige ord i det diktet - jammen skal jeg skrive det ned selv - skjønner godt hvorfor dette har fulgt deg,og derfor var det jo ekstra artig at du har fått det opp på veggen!Og det ble utrolig tøft :)))
Tove:)

toves sammensurium sa...

Ojsann,så moro :nå har jeg nelig sittet her og sett nedover bloggen din og nytt detflotte hjemmet ditt...men jeg syntes det var noe kjent her - regner med du skjønner hvor jeg skal hen...det var jo ditt hjem som var på herlige hjem.Og det passet perfekt for hjemmet ditt er jo rett og slett helt herlig :))))
Tove...igjen ;)

Lekenhverdag.com sa...

Tusen takk, Tove :) Det stemmer at hjemmet vårt var med i Herlige hjem :)) Håper du lar deg inspirere av diktet du også :)

Maleriet fargehandel sa...

For en gang! For ei lampe! For noen fliiiiiser...for et hus!

Love it!

Mvh Heidi

Maleriet fargehandel sa...

Kommer ikke over denne kåken her. jeg digger`n!!! Må dele deg på bloggen vår i dag.

:O)

Mvh Heidi

Lekenhverdag.com sa...

Tusen tusen takk, Heidi! :)

polkadot sa...

Hei - er det messingbokstaver du har brukt?
C

Lekenhverdag.com sa...

Det er nok MDF, men dekorative allikevel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...