søndag 6. mai 2012

Enda en tapet er på plass!

Gangen til soverommene er nå dekket i gull med tapet fra Fargerike. Tapetet heter Waves og er produsert av Omexco:


- Effekten av fargen og strukturen overgikk virkelig alle forventninger og har oppgradert rommet til det magiske. Tapetet gir også en fin-fin ramme/overgang til den kobberfargede chinoiserie tapetet i stuen. 

Nå er det bare en ting som gjenstår og det er belysning:


Denne lampen blir i disse dager laget i Marokko og jeg venter spent :) Hele tre stykk skal sikre at gangen til soverommene får 1001-natt stemningen *min drøm*.

Ha en fortsatt fin-fin søndag og tusen tusen takk Malingsdamene for fantastisk omtale av mitt hjem/blogg! :)


post signature

8 kommentarer:

Nin sa...

Nydelig!!! Utrolig hva du har fått til!Ha en toppers uke!

Anonym sa...

nina_elvebakk@hotmail.com
Hei. Helt nydelig blogg du har og så mye lekker design , flink du er.
Holder på å male en vegg på soverommet mitt i dempet sort og forelsket meg helt i lampa du har på veggen på gjesterommet, likner på den du har i taket i hallen, stemmer det? Har lett fortvilt etter en sånn rundt i Norge nu, men finner ikke, kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Mvh Nina

Lekenhverdag.com sa...

Hei, Nina! Det stemmer at det er samme lampen som i gangen. Jeg har kjøpt mine hos lysforum.no. Sjekk den ut. Jeg er i hvert fall superfornøyd. Lampen gir virkelig en fantastisk stemning og dekorer veggflatene på en herlig måte. C :)

Anonym sa...

Hei igjen, takker for tilbakemelding, da va lampa bestilt:)

Nina

1001natt sa...

Hei igjen:)

Den tapeten er MAGISK!!! Jeg var med og hjalp en venninne med tapet og fikk overtalt henne til å ta den i en litt mørkere farge, den ble SYKT fin og da tenkte jeg faktisk "fader at jeg ikke har flere vegger".. Hahaha:) Hvem har fikset Maroc lampene for deg, har du funnet noen kontakter der nede? Vil gjerne også vite hva du betaler for dem (kan litt om prisene der nede nå;). Det kommer til å bli STUNNING!!!:) Gleder meg til å se deg snart:) Klem

Hasigamas mamma sa...

Besvim, det huset ditt altså! Det er bare så griselekkert!!!
Hyggelig å høre fra deg igjen :-)
Ha ei fin helg!
Klem Lise

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Det er bare griselekkert alt sammen!!!
Mitt neste hus skal så være mere glam:)
Og det gulvet i stuen er heeelt rått! Hvordan er det behandlet?

J og jeg har felles fetter og kusine, og jeg tenkte umiddelbart på deg da han søkte etter unike hjem på face:) Jeg ba han hilse, men han glemte det sikkert:) Men nå synes jeg nesten teamet må komme tilbake for å vise resten av huset deres også;-)

Ha en fin-fin helg!

Lekenhverdag.com sa...

Stine - takk ligeså! :) Lampene er kjøpt fra ebay. Prisen husker jeg ikke lenger, men skal sjekke det opp til vi møtes neste gang :)

Lise - :D tusen takk!

CHÂTEAU DE KONSTANSE - Gulvene er oljet med sort, men fremstår som mørkere brunt. Veldig fornøyd med fargen, da det gir rommene litt mer karakter og dybde.

Jeg fikk hilsen fra deg, men han brukte et kaldenavn, som jeg ikke kjente til :D Anki? Uansett, det var utrolig morsomt og jeg ble veldig smigret over at du tenkte på mitt hjem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...